Tuesday, December 8, 2009

pesta datang lagi-(part 1)


cuma RM3 jew untuk seowg,
jom p beramai2



sendiri tangkap gambar la ya


ni azam yang tak sempat nak ready


masa nih atas euro wheel
kim pose mocho la konon


apa tah nama dia lupa la


masa baru nak bermula,sempat lagi
posing


menda nih la kami nek
hat sebalah kanan tu memang dasyat dia nyer pusingan
aku turun2 pening...hahah lepas tu sakit kepala..ada lagi satu permainan kami nek
buleh tahan mencabarnya nampak jew bodo tapi masyaALLAH
hat tu tak sempat nak tangkap gambar sebab aku dah weng hohohooo


azam ngan kim beratur beli tiket


muka hepi baru sampai

hai all terasa nak update laju2 jew tiba-tiba semangat nak update sudah mari...ok dimula kan dengan kisah semalam aku pergi pesta aku bertolak dalam kul 6.30 tak salah aku...awaikan tu pown sampai penang dalam kul 7.30pm...pada hal hari isnin tu ermm lau pi hari sabtu or ahad faham2 la kan...so dah sampai jalan2 pusing pesta lepas tu apa lagi enjoy la hahahahahaaa...:)

No comments: