Tuesday, December 8, 2009

pesta datang lagi-(part 3)


see nama bunga tu,aku tak tipu hampa


cantik2 tau bunga dia


abaikan gambar lelaki cina itu,aku nak ambik
gambaran penuh untuk hampa semua tengok


minah siam mana lah nih


hohohoho sudah montel


senyum.......

so lepas melawat kat umah barat sumatera tu,kami keluar sambung perjalanan kami...lepas tu terjumpa peniaga menjual bunga,siap ada nama lagi "BUNGA CINTA" dia kasi nama...bunga dia cantik2,lepas tu kat sebelah dia niaga tu ada rumah apa nama pown tak tau...so aku masuk dalam lepas tu berposing la...jom layan.....

2 comments:

Fahmi aka HusinLampoyang said...

waaa pandainya berposing...nak tak kalau saya offer utk jadi model saya????just a simple photoshoot session...

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...

ermm mcm best jew,rasanya buleh sajok:)