Monday, December 14, 2009

lama tak nmpak budak nih kan?


tengok dia,rambut panjang...
lepas tu serabut pulak...hahaha
(kecik2 dah jadi abang la)


memungah la kerja dia lau masuk bilik aku


tomey kan

agak hampa siapakah dia???erm cuba teka....heheheeee jawapanya addin la,lama toi tak bt n3 dia ngan kakak dia...depa dua nih dah dapat adik baru dah....baby gurl lagi,tapi aku lum p tengok pown huhuhu....tak pa la,nanti baby tu nak mai duk umah aku gak coz mak aku jugak yang jaga...jom layan gambar mamat tomey nih:)

2 comments:

M NazriBlog said...

Hi, comelnya.

By the way saya nak kongsikan satu idea kat sini.

Assalamualaikum Cik suhaila,

Sebagai pembuka kata saya adalah agen takaful di Prudential BSN Takaful cawangan Seberang Jaya, Penang. Untuk makluman Cik Suhaila, saya ambil alamat email dari blog Cik Suhaila.

Tujuan saya menulis email ini ialah untuk memperkenalkan tentang Perlindungan Takaful Keluarga.

Idea asasnya ialah : 1. Lindungi Pendapatan
2. Mencipta Peruntukan Perubatan
3. Simpanan atau Pelaburan

Penerangan lanjut boleh rujuk di : https://www.prubsn.com.my/accounts/prubsn/

YM saya : nazrikda2005

Terima kasih

Mohamad Nazri Bin Shafie
Prudential BSN Takaful
019 592 6319

Fahmi aka HusinLampoyang said...

bleh send ur best pic to me??..kalau ada facebook leh search Muhammad Fahmi Abdul Hamid so u can see more models yg sy dah shoot..