Wednesday, July 7, 2010

lagi gambar nikah

pose istimewa dari me n my hubby:)

bersama duit hantan dan mas kahwin aku
:p

mas kahwin aku sebentuk gelang emas(rm1230.00)
dan juga bserta sbentuk cincin emas(rm400.00)

hantaran diri pihak lelaki
tak sempat nak ambik gambar satu persatu la

kain sembahyang yg digubah menjadi kipas

hantaran dari pihat pompuan unk
pihak lelaki purple g2
aku dapat iphone dari my mucuk luv u syg

my best friends aku

mak cik2 aku semua ngan sepupu aku

ni adalah family kim ngan kawan2

3 comments:

زاريرح زبيدي said...

selamat tempuh alam rumahtangga..hehhe..sama cantik..sama padan..wah.hantaran kelas gitu..apa2 pn tahniah ya..pasni nk tgk pic sanding plak..

"myheart"-abieyazaly- said...

congratulation to both of u...semoga berkekalan hingga keakhir hayat.
(pengantin pompuan nampak tinggi hope murah rezeki amin...)

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...

kak irah:tima kasih ya,hahahaha:)
kak bakhyah:aminnnn.....tima ksh bnyak2 ya kak bakhyah:)