Thursday, December 3, 2009

kocha time:)


kocha


minuman kami berlima


makanan yang di oder oleh
cik suhaila
nasi goreng belacan


makanan yang di oder
oleh cik rodiah n puan azlina
chiken chop balck paper


makanan yang di oder
oleh puan syeka n puan bakhyah
apa tah nama nasi nih


tengok mana tak tau
aku nih


ready 1..2..3..
senyum kawan2:)

rod,kak tikah n kak ina


apa-apa mesti bergambar dulu

hari selasa yang lepas,aku ngan kawan2 aku p makan kat seberang jaya...sambil mencari kedai makanan tiba-tiba terbekenan kat sebuah kedai nih yang di beri nama "KOCHA"...ermmm makanan dia ok la bagi aku...jom layan gambar2 nih

3 comments:

lynn82 said...

weh..sejak bila jadi paun lak aku nie...adeh la...

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...
This comment has been removed by the author.
"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...

hahahhahaaa aku silap taip la,aku nak cepat tadi....huhuhu hohoho