Tuesday, December 1, 2009

felling tak bek nyer untuk beberapa hari nih

tajuk inter nih semua boleh tau dah keadaan mood aku nih,nak tau sebab apa?mai cini aku nak kasi tau,pertama pada hari jumaat raya tak dak apa2 lagi masalah bila tiba hari raya kedua tepat pukul 8malam bertarikh 28/11/2009(sabtu) hingga lah pada 30/11/2009(isnin) rumah aku tak dak air wey punya la angin satu badan..nak buat apa semua susah...lepas tu tak pa la umah tok aku pak buat kenduri bz pulak ngan kenduri hari ahad tu....lepas tu pulak aku dapat msg dari kawan aku faiz suruh mai uitm sebab ada korban huhuhu tak mai la aku bukan sengajanya pown aku mintak maaf la...sebab bz ngan umah tok aku bz ngan umah aku duk angkut air nek dah la duk flat2 faham2 la kan..so sampai hari nih aku settle tak berapa ada mood lagi la...harap maklum ya kawan2...taniah kepada puan nurasyikin kerana dah selamat melahirkan baby boy tak salah aku taniah ya mummy ekin:)

No comments: