Monday, December 28, 2009

2010 adalah tahun baru:)


kalau hampa perasan kat baju aku tu kosong jew


so nih la hasil nya,aku atur batu2 nih sendiri:)


apa cam cantik tak????


hasil kerja tangan sendiri
so simple


:)


siap

yup semua owg tahu kan tahun 2010 adalah tahun baru untuk semua owg kan,termasuk lah ngan diri aku...aku bakal jadi tunang owg pada tahun baru tersebut harap semua nya berjalan ngan lancar amin...persediaan yang telah aku buat bekas2 siap,baju pown dah siap,tudung lum jumpa lagi la hohohoiii...

1 comment:

M Nazri said...

Dok Main periuk tu. Nak masak apa pula.

Kpd bapa atau emaknya. Buat la pelan tabung pendidikan utk dia.

Thanks
Mohamad Nazri Bin Shafie
Prudential BSN Takaful
019 592 6319