Monday, May 2, 2011

RATU KEBAYA,PENCARIAAN MAK DARA 2011 DI HARD ROCK PNG(part 1)

assalammualaikum all reader,apa khabar semua hope semua sihat alhamdullilah...saya nak stroy sikit pasai hari sabtu 30/04/2011 nih hari yang sangat hepi ngan enjoy bagi aku:)pecaya atau tak aku masuk "PENCARIAN RATU KEBAYA MAK DARA" mak macam tak percaya jew hikhikhik ya lor perut  dah lima bulan masih boleh catwalk kat atas pentas hahaha....sangat menakjubkan,aku tak menang apa2 pown just masuk untuk enjoy jew...tapi my best friends dapat masuk final dan menang tempat ketiga...taniah buat linda,dia sangat cun,mantap ngan meletop tak sia2 dia bawak jurumekap sendiri...taniah lagi sekali,hepi n bangga buat dia....jom layan gambar2 kami kat sana:)
nih la mak dara(ibu)
kak ipar ku
linda n syeda
hepi sangat jumpa depa lama tak gila2 ngan depa nih
ibu mengandung
sudah 5bulan peyot saya:P
with kak ipar
selepas mekap
tetiba fell macam anak dara lagi hahaha
see sangat ramai
juri kami ibu ngan nanu
budak ini sangat comey tu yang bgambar ngan dia intan
linda sangat mantap
syeda yang simple
mak buyong naik pentas
tengok2 catwalk mak boyot nih
sesi memperkenalkan diri
tetiba dapat tepukan gemurah hahaha sbb ibu mgndung
voge wey hahaha
ratu2 kebaya
kak ipar ngan mak dara
sesi bergambar beramai2

No comments: