Monday, January 4, 2010

mekap time:=)


muka baru bangun tidur,
belum mandi g


sudah siap mandi,tunggu nk mekap jew


mata ku sudah siap


siap


sebelah tepi


lagi pandangan tepi


see ok tak??


senyum


hikhik keseluruhan


baju yang ditempah,sangat2 la puas hati


ok u all,aku kasi story sikit na...aku mekap kat kedai kawan mami aku kak ilah....ermm aku aku mekap dia sangat2 la ok,ok la hampa semua bagi la komen ek mekap ok kew tak:)bagi aku sangat simple tapi menarik hahahaaaa buleh macam tu:)

6 comments:

"myheart"-abieyazaly- said...

salam...woitt tahniah no,sorry ari2x leh p ada hal sket.apapon brp blanja ekk???...make up cantik tapi x thn tang perotttttt tutttt...eheheeheeee

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...

hahaha jgn pecah lubang kak bakhyah:)

Linda Iryani said...

SALAM, TAHNIAH SUE, SEMOGA CEPAT KAWEN...

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...

wlaikumslm,thanks linda ya:)hikhik harap2 cepat la

aMy@LoLipOp said...

cantek nyaa...
hg cantek baju pun cantek sgt!
congrates sue... :) :)

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...

ya kew amy???thanks tapi simple jew kan...hikhik tak la sampai pulun baju rm5000 sepasang hikhik