Monday, February 23, 2009

makan malam aku di rumah tok:p





kisah aku la pulak an,hari apa ek tak slh aku hr selasa lps aku tdr umh tok aku an..ya la teman mamy aku tdr coz umh tok aku besar satu,sunyi tak dk sapa tngal mamy aku ngan mubat n mamy juma aku jew kat dlm umh too..so aku g tdr sana nk mramaikan la ahli keluarga an..hikhhikhik dlm kul 10.30pm mcm too perut aku lapoo sngt2 pada hal aku dah mlantak kat umh td mkn nasi..dah tak leh nk tahan aku mintak mamy aku msk kat aku la huhuhuh dia msk mcm owg mkn tengah hari ooooo..sambil duk tngu dia msk aku makan belimbing cicah ngan garam lu coz lapoo sngt hahaha..lau hampa nk tau aku nih mmg kuat mkn,tp bdn tak besar2 duk besar tu ja la..lam 20min mcm tu smua dah siap..aku dengan tak tngu sapa2 aku balun dulu ckup2 ~~~lalalalala~~~...hahahaha apa lagi perut dah penuh teng aku nih tak leh tahan lama,lps tu p melabur kat amanah saham sdn bhd la hakhakhakhak,mamy bising low dia ckp bg mkn aku tak untung apa2 lps mkn p buang..nk bt mcm mn dah aku mmg mcm tooo hakhakhak apa2 pown thnks bnyak2 ya msk mkn kat cik...jasa mu amat ku kenang sampai bila2 ~~~lalalalalalaaa~~~.....

No comments: