Tuesday, February 17, 2009

dah 2hari aku bz


APA KENA MENGENA AN GMBR NIH NGAN BZ AKU??TAH AKU POWN TAK TAHU
LAYAN JEW LOW HIKHIKHIK SJ JER NK JAJA MUKA AN

adoiiii!!!!!itulah kelohan hati aku sekarang nih..aik ya,wa manyak bz low..hahahaha aku sndiri pown kurang pecaya..tapi itulah kenyataan nyer...semlm aku bz ngan lab aku,mn tak nyer aku dah prepair dah smua yang lect nak an then ada gak yang tak ckup..aku pown tnya la apa bnda yang tak ckup too lps2 aku check lik an dia tak bgtau pown nk prepair benda too..abih too apa lg kalut la aku student dh nk guna an..duk kalut2 duk tnya..tp aku reliks lg hahahaha then leh myanyi lagi lalalala~~~kira ok la an..hr nih pulak ada meeting pasai kejohanan bola jaring terbuka uitm pp..lps tu setiap pemain bola jaring uitm pp nih kena ambik bhgian sbgai ajk kerja lalalala~~~ bertambah reja aku an..hikhik tak tak pa nk memajukan sukan unk uitm pp jgk an...aku bkn yer nk mberontak apa cuma nk luah kan isi hati aku yg bz ngan kerja,itu sj niat aku..skurang2nya aku tak pendam dalam hati hikhikhik..boley tera too cik suhaila oiii peace:)

No comments: