Monday, February 23, 2009

kisah awan yang nakal:p


tengok rambut dia,bila nk ikat tak penah nyer dia nk


ok now tangan aku dh ready an nk mnaip ,so aku dh lama tak up date blog aku nih..hr nih aku nk cita pasai ank syuhada yg mak aku mgasuh...awan mmg lawak tui la mgu lps an ms family aku ngah lpk2 kat ruang tamu sambil2 duk tngok tv dia sowg jew duk dlm bilik aku duk mekap apa tah la..bila aku tnya awan bt apa dlm bilik kak la,dia jwb tak bt apa la nk mekap sat nk p reja hahaha..tak pa la kami pown tak pelikan dia la coz kami duk tngok tv smbil duk main ngan addin...duk tngok gelagat dia nk tergelak pown ada,duk main pintu bilik aku buka tutup,buka tutup alih2 jari dia tekapit kat pintu bilik aku hahahaha smua owg bt tak tau kat dia ya la takut dia mnagis an..lps tu dh smua bt tak tau,dia duk kat kerusi snyap2 duk belik jari dia tu pndai plak belik jari hat tkapit tu lucu oo tngok gelagat dia ngan rambut tak mau nk ikat tak tau la bdk tu..huhuhu lps tu mak aku tegur awan awat jari kena apa?dia jwb tkapit hahaha lps tu smua owg gelak kat dia,apa lagi dia mnagis laaa...hahahaha:)

No comments: