Friday, March 6, 2009

pertandingan bola sepak antara uitm pp menentang tudm


pas nih bkn senang taw nk dapat waaahakhak nmpak sngt tak pnh msk aik ya


aku suker pict aku nih,tak taw pasai apa...thanks feq tlg ambik kan pict aku nih:)mmg cun arr:)












smlm satu pertanding bola sepak telah blansung dipadang TUDM ...wah2 mcm berita plak waaahakhahak dulu aku nk jd wartwan tak kesampaian an uitm jew tima aku sbgai staf dia...huhuhu..tak dk la aku nk cita pasal smlm aku g tngok bola kat png tudm staf uitm lwn an so aku g support la sbg kwn2 an2...huhuhu uitm mnang 3 0 depa belasah tudm ish kcian ooo...hikhikhik team uitm pp mmg kuat wah boley mcm tooo...:D so aku g sana kwn aku bg tugas kat aku mntak tlg tngkap kan gmbr2 depa so aku pown on jew la...so apa lg klick sana cni la aku tngu bpk....~~lalalalaaaa~~~

No comments: