Monday, March 16, 2009

mak aku masuk hospital




hmm baru2 ni an mak aku dikerjarkan masuk ke hospital lam kul 1pagi mcm tu la:),aku nih tak sedar diri dah punya tidur kan..mn nk sedar time tu tdr mst la best lagi pown hujan plak kan...lps tu terasa nak membuang air kecil lam kul 4 pagi mcm too,lps tu aku terkejut beruk ingat kan lembaga apa low duk ats kerusi kan ya low kelam mn nk nampak rupa2 nyer my bro daa...aku tanya dia awt hang duk kat cni tengah2 pagi mcm nih dia kata duk tunggu ayah aku tak balik2 lagi bawak mak aku p hopital..adoiii aku tekejut besar la tanya my bro awat ngan mak dia cakap mak aku sakit dada...aku p lepas hajat lu lps tu tunggu ngan dia la...hmm duk call2 ayah tak jawab pown rupa2 nya ayah aku ngah ada lam bilik kecemasan low...waaaaaaaa mak aku kena tahan masuk wad daaa:(...adoiiii 3hari 2malam low dia bermalam kat sana..adoiii....so lps semua rawatan an doktor check sana cini ALHAMDULLILAH mak aku tak dak apa2..mula2 depa syak jew ada masalah jantung tu yang depa tahan untuk 2 hari sebab nak chcek lagi kan...tapi alhamdullilah tak dk apa la...syukur banyak2:)...semasa mak aku tak dk kat umah aku la kena buat reja umah semua huhuhu masak low(padahal masak apa pown tak tau aku hentam sajer low jji ada mkanan nak di mkn:P hahahahahaaa)kemas umah,basuh bj semua la aku kena bt waaaaaaaa...tak sanggup nak kawin awai low sbb tak sanggup nk bt reja2 mcm tu lg hakhakhak...aku mmg pemalas an poyo....~~~lalalalalalalaaa~~~~~

No comments: