Monday, March 23, 2009

JEMPUTAN MAKAN MALAM DARI UNIT SUKAN UiTM PP:)




alu semua lama tui la aku tak update an aku nyer blog,aku malas nk update low huhuhu...mai hari lau rajin hari2 leh kata aku nk update..ni mai hari malas tak leh buat apa la...so ni aku nk cerita mgu lps aku dpt jemputan dr unit sukan uitm pp,jemputan makan malam kat hotel uitm pp jew..untuk penghargaan kepada jurulatih semua yang mana bawak student karisma yang lepas..dengan penghargaan gak kepada student yang mn bwk balik pinggat...tima ksh ya unit sukan..makan dia mmg pergghhh sedap2 gak,tapi aku g lambat sikit kul 9.20 mcm tu baru aku sampai,depa semua dah makan dah..hmmm gambar2 makanan tak sempat la nak tangkap aku tak gambar aku dah la..hohohohoho huhuhu.....

1 comment:

ballonbombom_kismec said...
This comment has been removed by a blog administrator.