Friday, December 19, 2008

sambungan "RAHSIA WANITA"(RAHSIA KULIT WANITA)

alluuuuu kwn2 dh lama kan aq tak cita pasal "RAHSIA WANITA"..huhuhu bkn dah abih kisah wanita nih huhuhuhu aq ja yg mls nka taip huhuhu..now aq nk hampa smua tahu apa itu rahsia kulit wanita bagi lelaki...wanita berkulit mn kah yg mnpunyai sifat2 sensitif yg tngi dibahagian tubah bdn huhuhuu..jom kita sama2 ketahuinya...;-)

-RAHSIA KULIT-

*WANITA KULIT PUTIH*
-wanita berkulit putih mempunyai bahagian sensitif pada seluruh badandan jika diraba akn memberikan nilai tambahan padanya.namum demikian,ada bahagian2 tertentu yang paling sensitif,iaitu pada bahagian batang paha,bahagian dalam sampai ke pangkalnya,kedua2 payudaranya serta bibirnya...
#jadi bagi an kaum adam yang mempunyai isteri dengan jenis kulit ini dan ingin mengawal aktiviti di atas ranjang,mulaikandengan warming up dengan memcium bibirnya,kemudian teruslah ke bawah dan rabalah kedua buah dadanya seta rabalah bahagian pahanya sebelah dalam dengan rabaan yang lembut..

*WANITA BERKULIT KUNING*
-wanita berkulit kunig sensitif dibahagian batang lehernya,daerah belahan payudara hingga ke perut serta bahagian bawah punggungnya.jadi untk memulakan perhubungan seks sebaiknya para suami memulai dengan batang leher,terutama pada bahagian bawah dagu dan tengkuk.kemudian pindahkan kebahagian belahan buah dadanya,lalu kearah perut..
#rasakan getaran pasangan anda saat anda mencium daerah sekitar perutnya hingga daerah ank rambut di daerah viginanya.pastikan bahawa pasangan anda menyukainya..

*WANITA BERKULIT KEMERAHAN*
-seperti wanita berkulit putih,wanita yang memiliki warna kulit kemerahan akan mudah untuk berahi jika dirangsang pada bahagian payudara dan bahgain pahanya.kelebihan lain dari wanita berkulit kemerahan adalah mereka sangat sensitif bila disentuh bahgian sulitnya.
#dan saat mengawal perhubungan seks dengan mereka,mulailah dengan kakinya.sentuh kakinya beserta ciuman kecil pada bahgian kakinya itu.kemudian naikkan tangan anda kebahagian pahanya.saat anda mencium bahgian pahanya,jangan lupa untuk meramas bahagian sulitnya.hal sedemikian akn memberikan sensasi yang lebih pada mereka,yg tentunya akan meningkatkan gairah untuk bercinta.

*WANITA BERKULIT HITAM MANIS*
-sensitif wanita berkulit hitam manis hanya berpusat di daerah sekitar kemaluanya.jika isteri anda berkulit hitam manis,maka anda harus pandai bermain2 pada bahgian tersebut.saat melakukan pemanasan sebelum bercinta.

- -@ berdasarkann penjelasan di atas,pada dasarnya daerah sensitif sebahagian besarnya,hampir sama.bahkan sebenarnya wanita lebih senang jika seluruh bahagian tubuhnya diraba atau dicium saat pasangannya melakukan pemanasan sebelum bercinta.namum demikian,masing2 wanita tentulah memiliki bahagian paling sensitif di antara bahgian2 sensitif pada tubuhnya,sehingga tidak ada salahnya jika kaum adam memahami hal itu,bagi menciptakan hubungan seks yang berkualiti dan harmoni..:-)

No comments: