Friday, December 5, 2008

hari terakhir di uitm perak


aku yang hitam bersama en shafiq uitm sarawak

so hr terakhir uitm perak an depa nih bt penutup...sok gak la tp dh tak ramai player da bnyak yg dh blik sndiri..hari terakhir nih la pling bz sngt2 aku nk cari player2 aku nk mntak kunci bilik la nk pastikan semua brg2 ada la huhuhu jgn ingt student" u "nih semua pndai2 tp ada gak yg lembab huhuhu..aik ya tak faham bhs pun ada sabar ja la...so setelah selesai semuanya penutup an tuan rumah umum kan tahun depan kasi intec plak kira s.alam la gelanggang semua nya tu an...so ms aku nk blah aku jmpa la en shafiq pegawai unit sukan uitm sarawak,dia ngan aku mmg bek la..kpala otak pun gila2 mcm aku so ada la aku ambik 1 pict ngan dia sbg knagan..tak tahu la bila lg leh jmpa huhuhu tahun dpn plak la kut...bnyak gak aku jmpa kwn2 aku kat sana dari pahang,sabah,kelantan,terangganu dah lain2 huhuhuhu bnyak sngt daaa....so dlm kul 8 lebey mcm too la kami btolak blik dr perak smpai penang kul 10 mlm daa...dekat jer hikhikhikhik

No comments: