Friday, December 5, 2008

hari khamis di jusco


ni ms mkn pg kat otel,hitam tuii la aq jd kelabu asap dh aik ya;-(


hat nih plak minah kelabu asap aik ya sudah hitam oooo waaaaaaa tidaakkkkkk


muka yg ngah tngu mkn nih


so minuman semua sama daa


k.tikah nyer oder


k.bakyah nya oder


ni aku nyer oder

hmm so hr khamis aku kira br msk reja la an,so boring sngt2 daa.. pg kami g mkn kat hotel,lps g mkn kat sana depa lpk bilk aku la tak tau nk bt asyik chat jer reja aku hat lain bt tahik mata la...so k.bkayah bgun2 tdr tak tau la mimpi apa kan tiba2 ja plan nk g jusco so apa lg aku pun tnya k.tikah nk joint tak dia pun on so apa lg kul 12 lebey mcm too blah g sana la..huhuhuhu jln punya jln jmpa la brng yg masing2 bkenan da beli la tmsk skali ngan aku nih beli kst lg aik ya apa nk jd la huhuhuhu...lps tu perut dh lapoo an nk g kedai mkn pulak la huhuh g mkn kt kenny rogers huhuhu mkn la kami2 nih smpai lincin huhuh...lps tu blik;-p

1 comment:

sweetheart said...

huhuhu dah ubah...
bagus2 mendenga kata yer..
weh syok kan smlm..
len kali kita pi lg..
hik hik hik