Wednesday, March 16, 2011

kenduri di umah sahabat ku azwa

maaf kalian semua saya lama myepi,bukanya apa saya masih kemalasan..mood yang tak berapa bagus sejak mengandung nih,alahan yang boleh dikata teruk jugak la...tapi hari nih saya gagah kan diri la untuk update cita terbaru saya untuk tatapan kalian semua...:)erm baru2 nih sahabat saya nor azwa telah mlangsungkan perkahwinan mereka di kampung apa tah nama hikhik lupa la...majlis yang meriah,pengantin yang cun dan makan yang sangat sedop...tak leh dilupakan memang sedap sangat makan di rumah dia:)ok selesai sudah story umah pengantin...

azam dan azwa
ok kita kembali ke story hidup saya plak..sejak sebulan dua nih saya tak berpa sihat..badan yang salalu rasa letih,mood yang tak baik la ermmm alahan saya yang buat saya jadi macam  nih la....kehadiran saya ke tempat kerja pown dah tak menentu saya kerap mc...hahah lepas tu saya terpaksa lepas kan tanggungjawab saya kepada kak khairon..kesian dia tekanan saya rasa dia,ya la selalu mc lepas tu ada kematian plak...al-fatihah kepada arwah tok su saya......
sekrang nih saya tengah cari rumah baru untuk pindah,semua masih dalam proses lagi...harap2 cepat la saya dapat rumah tersebut...aminnnn,saya jugak windu kan lolipop saya hahaha lama sungguh tak ronggeng ngan dia...kesian miss emmi:)nanti kita keluar jalan sama2 noh,ikut aku shopping barang baby na hikhik lanih awai lagi:)
ermm...apa lagi nak cita owh ya terlupa minggu lepas kak bakhyah buat makan2 kat umah dia..kak khairon masak tomyam memang sedop saya suka tak macam tomyam kat kedai2 merah  sangat...ayam apa tah yang sedop buleh dia katakan semua makan pada hari tu semua nya sedop2...owh satu lagi sambal belacan yang perghhhh bagi semua nagis la:)
......erm itu saya buat masa nih,nanti saya kesempatan saya update lagi ya .....:)

inilah gambar terbaru saya,kandungan saya berusia 3 bulan alhamdullilah
(sudah chubby lor)

No comments: