Wednesday, March 23, 2011

berkelah di pantai merdeka vs arnab comey

salam all,apa khabar semua...saya nak update pasai story minggu lepas..minggu lepas mak mentua saya ajak bkelah di pantai...ok jew tak dak hal sbb pantai merdeka dekat jew ngan umah saya:)...siap2 semua kul 1tengahari depa bertolak kesana...saya dengan hubby lamabt sikit gerak coz hubby nak p kenduri kawan dia...dalam kul 2.30pm kami pown bertolak...nothing yang best kat pantai tu nak story,kira ok jew la...hahaha kebetulan ada ekspo plak kat sana,so jalan2 tengok2 barang tak beli apa pown...jalan2 lagi jumpa satu gerai nih juai arnab...masyallah arnab dia comey2 hubby mmg duk cari pown sebab dia minat nak bela...kami pown beli la 3 ekor hanya RM80.00sahaja....so bawak balik umah terus duk ats keta duk pikaq nak bg nama apa kat depa 3ekor nih hikhikhik pikaq punya pikaq dapat la la nama sekor comot(betina),sekor manja(jantan) dan sekor lagi bulat(jantan):)tapi malang nya bulat tak hidup lama baru nak jg dia dah mati lanih tinggai la 2ekor sahaja:(
         ( yang warna brown tu manja,yang tengah tu bulat dan yang hujung tu comot)
                                                     
                                 keesokanya bulat dah mati so sad:(

2 comments:

adila rozali said...

arnab comey tpi dila geli ...haha
anyway,dh bpa bulan kak la??
perut dh nampak...cute3!=)

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...

dilla nk geli apa kan dia comey hikhik..kak la dah nak msk 4bulan low...owh sememangnya cute hikhikhik