Wednesday, March 3, 2010

selamat hari lahir muhammad danish syafwan


ni la kek yang aku beli,menarik,tetarik,
memang daa bomm laaa~~~


mak dia yang beli kek nih


sesi potong kek
(siang)


sesi potong kek
(malam)

SELAMAT HARI LAHIR YA DANISH,NANTI BESAR JADI OWNAG BEK2 NA HIKHIKHIK,ok cita sikit tentang budak nih...dia budak yang sangat bijak,suka bercakap,pandai kata kat orang,sekali dia kata ayat mesti power aku selalu kena weyyyyy....hahaha hari tu mak kim tanya dia "danish cik sue danish rajin dak?" sekali dia jawab memang sempoiii abih "dak cik su malaih" ha ambik hang seketoi dia bagi aku...tapi memang pown aku malaih hahaha...tapi lau dia puji aku memang kembang beb dia nampak model2 dalam tv,dia cakap tu cik sue dia hahahah sebab aku kan tinggi macam model2 tu hahaha puji diri sendiri pulak hahahah...macam tu la kisah budak nih:)

No comments: