Tuesday, March 16, 2010

IMPIAN ANGGUN(MY FAIR)



inilah puan yang bertuah tu

kami dihidangkan tea untuk minum petang


senyummmm



layan jew


ini adalah sesi busannn kami bedua,hahaha
tangkap gambar macam posing low....tengok ank buah kim dah pandai bposing macam aku dah
hahahahha



hohohohoooo mood nak blogging datnag mendadak la pulak,okai2 meh sini aku story sikit hari jumaat lepas apa aku buat...okai aku p ambik adik aku dari asrama lepas tu hantar dia,then teman kan bakal kakak ipar aku ke MY FAIR untuk sesi kurus kan badan hikhikhik...betuah badan wey,kakak kim just sms jew lepas tu dia dapat call dari MY FAIR untuk dapat rawatan percuma....memang bertuah aku pown nak hahaha sesi rawatan yang mengambil masa 1jam lebih...dah la free depa buat pown puas hati hikhik jom layan gambar2 kami jew la:)

No comments: