Thursday, July 16, 2009

kisah semalam yang memang hampeh


masa nih aku letih sangat2 tapi
tetapi leh senyum


nih la group paling lambat sekali
geram aku duk tunggu depa jam dah kul 8.40pm


ni la fail nya



semalam adalah hari yang hampeh bagi aku...hohoho semalam aku mai lambat isi borang dah keluar dua jam,ikut hati nak mc tapi bila pikar2 balik ada lab plak tu...tak leh jadi nih aku mesti p reja gak..sebulum p reja aku dapat call dari amir,dia bagitau aku yang aku ngan dia kena mengajar ko-kurikulum aku pown ok jew...sekali dia bagi subjet yang nak kena ajar tu lari gila ngan bidang aku hohohoho taudak subjet apa BOLA BALING hohhoohooo...mana la aku tau..tak la banyak macam mana aku tau netball ngan futsall...aikya...tak pa la ptg tu aku ngan amir g unit sukan ambik silibus la..lepas tu g unit ko pulak ambik fail HSK 114(kod untuk bola baling)..so dah ambik semua tu aku gerak ke mekenikal plak sebab kul 5 ada ko...aik ya aku yang tak prepair apa2 pown p la..aku jumpa student aku lu la,lepas tu kenal kan diri aku kat depa..so ambik kdatangan depa,then terang sikit2 apa yang patut la...cakap minggu depan jumpa kat padang,lagi pown aku nak cepat sebab kul 6 aku ada lab pulak...so dh settle semua tu aku balik lab aku...duk sat lepas tu buka internet cari bahan la untuk aku mengajar..hikhik dah dapat..tapi aku duk kaji lagi la,susah tau ajar student u depa nih banyak persoalan kang depa tanya aku tak leh jawab plak..bek aku kaji lu siap2:)

No comments: