Thursday, July 30, 2009

jawab tag dari amy:)

1. Bekas kekasih saya, a'ah masih ada...
2. Saya sedang mendengar lagu lady gaga "lovegame"..
3. Mungkin saya patut buat kerja sekarang nih hahaha...
4. Saya suka benda2 yang cute dan cantik...
5. Sahabat-sahabat saya tak ramai,tapi saya banyak kawan...
6. Saya tak faham kenapa owg suka mengupat???pada hal kita semua sama jew....(huhuhu mcm haku bgs sngt)
7. Saya kehilangan cinta pertama...:(
8. Ramai yang berkata saya nih peramah:)

9. Cinta itu adalah paling indah jika kita pandai menjaganya...
10. Di suatu tempat, yang romantiks ingin saya lawati"PARIS"....
11. Saya akan cuba kurangkan pembaziran..(aku suka habihkan wet wey)

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud ingat kepada TUHAN...ingat dia sentiasa mmerhatikan kita semua..
13. Telefon bimbit saya K660i sony ericsson..
14. Bila saya terjaga, saya akan tmenung dahulu...
15. Saya paling meluat dengan perempuan dan lelaki yang suka myibuk hal owg lain..(suka ambik tau hal owg,aku tak suka weyy)
16. Pesta/parti adalah tempat untuk saya enjoy dengan kwawan2..
17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui
hmm tak tahu la pulak sebab aku tak berapa suka haiwan,tp agak aku arnab kut:P
19. Hari ini adalah hari khamis..
20. Malam ini
saya nak kemas bilik tidur ngan basuh baju..
21. Esok pula saya akan datang kerja seperti biasa laa...

22. Saya betul-betul inginkan yang terbaik untuk diri sendiri,dan berharap tidak bergantung kepada owg lain...
23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini,saya rasa kan yang saya adalah pompuan paling cute kat dunia nih(hahaha giloo punya pompuan)
24. Pusat membeli-belah atau arked permainan adalah tempat yang saya suka pergi...
25. Makanan Barat atau Jepun?
hmmm chiken chop kut...huhuhu
26. Bilik yang terang atau gelap? gelap baru senang nak tidur...
27. Makanan segera aku tak berapa suka makan makanan segera..

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang hmm saya ingin bahagia untuk selama-lamanya....
29. Lepas ini saya akan ke tingkat 3(p opis sat)
30. Siapa yang anda ingin tag? kak tikah,kak bakhyah,kak ina n kak pura..

selamat menjawab ya kakak sekalian...:)

No comments: