Wednesday, January 4, 2012

spaghetti 2012

semalam tringin sangat nak makan spaghetti,masa time rehat saya keluar pi cari bahan-bahan nak buat spaghetti alhamdullilah jumpa semua bahan-bahan tersebut..ini adalah kali pertama saya mencuba ya,hahah saya nih tak pantai masak pakai hentam jew la...ALHAMDULLILAH menjadi huhu rasanya tak masam sangat ada rasa pedas-pedas sikit kira kata not bad la:))..semawa kat  hubby nak tak dia cakap tak nak ok la,lepas dah siap kuahnya bagi dia rasa sikit tanya dia ok tak,dia cakap ok..lepas tu saya tanya dia lagi nak makan kew tak kalau tak nak  saya nak rebus spaghetti sikit jew la,terus dia cakap nak huhuh so buat banyak gak la semalam bagi kat jiran sebelah sama:))

resepi saya ambik dari kawan saya Shu Shinju:))
thnks dear noh

1 comment:

shuhadah Zainol said...

sedapnyaaa..awat x hantaq kt kami skit..hihiu...