Sunday, December 4, 2011

Alhamdullilah sudah 2bulan lebey anak saya nih:)

                                                                garang nya aqkif nih
                                                                      gelak + senyum
                                                                puting sangat sedap
                                                              baru lepas ronda kampung
                                                    bersama mama chubby huhuhu
                                                                   notyy boy :)
Alhamdullilah syukur sangat kerana ALLAH SWT telah mkurniakan saya seorang cahaya mata yang sangat comey dimata saya nih...cerdik dan jugak syukur selama saya menbesarkan dia tidak lah susah mana Alhamdullilah syukur....sekarang AQKIF dah pandai ajak sembang hikhik,dah pandai gelak kek kek kek ,pnadai main buat buih mulut dah lepas tu dah pndai lonjak badan keatas...Alahmdullilah....:)syukur..
*mama dia jew duk risau nak turun kan berat badan nih 10kg,adoiii jiwa la aku macam nih*

No comments: