Wednesday, September 7, 2011

cerita raya 2011:)

Assalammualaikum,semua apa khabar?hope semuanya sihat-sihat belaka ya...saya nak kongsi sikit cita raya 2011...jom layan cita raya saya nih:)
lagi dua hari nak raya,saya sibuk kemas umah,ini lah hasilnya
alhamdullilah suasana yang tenang:)
(ini ruang tamu untuk makan ketupat,rendang,lemang)
ini plak ruang tamu kedua huhuh
(untuk lepak makan kuih raya ngan repet2)
kek raya saya,hasilnya sangat melatop hikhik
sedoppp:)
raya pertama saya,di umah mak saya bagan...
(tak sedondon pown sowg putih sowg lagi purple)
gambar raya kedua tak dak,sibuk buat reja kat umah mentua,
sebab mak mentua saya buat umah terbuka...
ini gambar raya ketiga...
nak p raya umah owang,baru kesempatan nak p jalan2 raya
:)
raya keempat plan p ambik buah rambutan
ini lah owang kuat,panjat pokok rambutan dan mengutip buah
ini lah hasilnya
hubby sibuk,baling buah naik ats...
sangat manis buah-buah nih
hasilnya hanya dua gundi sahaja,tak banyak mcm tahun lepas
jom balik...
sibuk packing buah,sebab semut banyak..
mau packing betoi2 lau tak semut bmaharaja la dalam reta:)

*ini lah suasana raya saya,sangat enjoy dan hepi,now saya tengah tunggu hari jew nak melahirkan baby pertama saya,Ya ALLAH tak sabar nya....moga2 di permudahkan segalanya:)amin....*


No comments: