Tuesday, April 20, 2010

makan-makan kat tanjung dawai

hepi besday untuk makcik:)

ok nih baru sampai,proses duk cari tempat duduk la
yang mana bkenan:)

coklat dari langkawi

ok gambar ikan nih kim yang tangkap kan,dia pown tau aku suka
gambar2 nih sebab nak buh dalam blog aku huhuhu
ini lah ikan pilihan kami pada malam tersebut

makanan yang sudah siap,apa lagi tunggu
makan lor

aku tak ingat la apa yang dioder
tapi yang pasti memang banyak lauk2
penuh meja wey

dah sudah makan semua sudah kenyang,so
sesi sembang la pulak

okai ni story makan2 pulak ya,ermm bila ek tak salah aku 12/04/2010 hari ahad yang lepas la...ermm mai nak story sikit nih plan kakak kim la,dia cakap nak sambut besday mak dia so dia bagi tau la kat aku ngan kim...cakap nak sambut besday mak,mula2 ingat nak buat makan2 kat umah kim jew erm last plan kim ajak makan kat tanjung dawai....tempat yang nice ok makanan dia sedoooppp2 belaka huhuhuhu makan sampai kembung...ermm jom layan gambar2 kami :P

No comments: