Tuesday, February 23, 2010

dapat wallet baru


ini lah walletnya,apa cam cantikkk kan:)
ada less 10%

so lepas balik ganu,duk umah rehatkan2...lepas tu call my hero ajak dating la winduuu sama dia...dia pown ok jew,dia mai umah aku dalam kul 4.30petang macam tu hari ahad...pergi antar adik aku keasrama lu kemudian aku,my hero ngan azam terus ke pacifik ....lapor makan2 lu apa semua lepas tu jalan2,jumpa bakal mak mentua aku ngan pak mentua aku depa pown p sana nak cari cadar....so teman depa la cari cadar,bila dah dapat kami nek ke tingkat atas la tiba2 rasa macam nak mintak sesuatu jew kat kim hahaha lepas tu aku cakap la kat dia yang wallet lama aku dah tak elok la...so mintak dia beli yang baru la,hikhik tak sangka la dia beli yang baru untuk aku hepi gila wey:)senyum memanjang jalan:)

No comments: