Tuesday, November 3, 2009

hai all

assalammualaikum semua,hai all reader2 hahaha macam la ada pembaca yang nak baca blog aku nih...ok la aku nak story sikit kat hampa semua kemana aku pi 2 ~ 3 hari nih...sebenarnya aku berkursus di kepada balas(hotel seri Malaysia)...kursus yang sangat bagus untuk diri aku dan juga untuk hampa semua(lau tak pecaya cuba pergi)..."ESQ kursus" adalah kursus motivasi diri,aku tak nafi kan kursus itu membuat aku tersentuh,terfikir dan macam2 lagi yang bermain difikir aku...persoalan pertama aku,SIAPAKAH DIRI AKU DI MUKA BUMI INI?????itu persoalan pertama aku,alhamdullilah kursus itu mengingatkan aku siapa aku di sini dan aku juga telah mendapat jawapannya....sejuta persoalan bermain difikir aku kini sudah terjawab.....alhamdullilah juga aku telah faham apa erti kehidupan sebenarnya...cuma ingatkan untuk kita semua,ingat kita ini hanya dipinjamkan saja buat sementara waktu di atas bumi ini dan juga termasuk semua kekayaan di dunia,apa yang kita ada ingat itu semua bukan lah milik kita yang abadi.....

"DAN SEKIRANYA SEGALA POHON YANG ADA DI BUMI MENJADI PENA DAN SEGALA LAUTAN(MENJADI TINTA)DENGAN DIBANTU KEPADANYA 7 LAUATAN LAGI SESUDAH ITU,NESCAYA TIDAK AKAN HABIS KALIMAH-KALIMAH ALLAH ITU DITULISNYA.SESUNGGUHNYA ALLAH MAHA KUASA LAGI BIJAKSANA...

QS luqman:27

No comments: