Wednesday, January 21, 2009

hari ahad 18/01/2009(kenduri arwah tok n tok wan aku)

huhuhu lama dah aku tak update blog aku hikhikhik,maknanya aku sngt2 lew mls..mood nk update mmg tak ada lngsung la...bila aku tngok blik blog aku nih suram jew...tak pa la hr nih aku rajin2kan tangan aku la nk update..hari ahad yg lps umh arwah tok bt kenduri...untuk arwah ngan laki arwah..aku dngar mamy aku ckp pngil adik-beradik tdekat sj an tp masyallah punya la ramai owg..dh mcm knduri kawin plak dh..hikhikhik aku nih mmg dah tak larat gila nk membasuh pingan2 la...hikhikhik...nasib la mamy timah aku ada unk membantu lau aku sowg mampuih la...ya la kul 3 pun ada owg lg aik ya smpai lauk tak ckup arrr...g beli ikan lain laaa...ish2 punya dasyat...menu pada hari tersebut gulai ikan bawal,sambal tumis petai ngan udang,ulam2,sambal belacan ngan ikan goreng...sedap gilosssssss....tak dak gmbr mmg aku tak smpat nk ambik coz bz sngat2 kat belakang umah....huhuhuhu bz membasuh pingan mangkok....:p

No comments: